Με θετικές εντυπώσεις από την Ελλάδα ολοκληρώθηκε η Διεθνής έκθεση συνεδρίων IMEX 2014 στην Φρανκφούρτη

Με θετικές εντυπώσεις από την Ελλάδα ολοκληρώθηκε η Διεθνής έκθεση συνεδρίων IMEX 2014 στην Φρανκφούρτη

Από τις 20 έως και τις 22 Μαΐου 2014 στην Φρανκφούρτη πραγματοποιήθηκε η Διεθνής έκθεση συνεδρίων IMEX 2014 - μία από τις κορυφαίες εκθέσεις στον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων, στην οποία συμμετείχε, όπως κάθε χρόνο, και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), συνοδευόμενος από συν-εκθέτες που δραστηριοποιούνται στον χώρο συνεδριών & εκδηλώσεων.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η φετινή έκθεση IMEX 2014 ήταν η μεγαλύτερη στα 12 χρόνια της διοργάνωσής της, με συνολικό  αριθμό των επισκεπτών που έχει φτάσει 9.000  άτομα και 4.000 hosted buyers από 77 χώρες του κόσμου - όπως η Ελλάδα, Ρωσία, Εγγύς Ανατολή, Κίνα, Ινδία, Βραζιλία, Μεξικό και οι χώρες της Βόρειας Αμερικής, κ.α.

Στην έκθεση παραβρέθηκαν επίσης 80 εταιρικοί αγοραστές και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων από 21 χώρες, ανάμεσα στους οποίους ήταν και οι εκπρόσωποι του τμήματος Active MICE του Ομίλου Μουζενίδη, το οποίο ασχολείται με τον τομέα εταιρικών εκδηλώσεων, επαγγελματικών  ταξιδιών, καθώς και με τη διοργάνωση διεθνών φεστιβάλ και φόρουμ.

Μέσα σε 3 μέρες, στα πλαίσια της έκθεσης, διεξήχθηκαν 65.000 αποκλειστικές συναντήσεις με τους εταιρικούς πελάτες, καθώς και εκπαιδευτικά φόρουμ, όπου κατά τη διάρκεια των πολυάριθμων εργαστηρίων, master classes και σεμιναρίων οι κορυφαίοι ειδικοί αυτού του κλάδου μοιραστήκαν τις εμπειρίες τους για την οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών, παρουσιάσεων νέων εταιρειών και, γενικά, για τις τάσεις του συνεδριακού τουρισμού και τη βράβευση στον τομέα της προώθησης αυτού του είδους τουρισμού.

Συνολικά έγιναν 53.000 συναντήσεις μεταξύ των εκθετών και των αγοραστών, οι οποίες υλοποιήθηκαν σε μια νέα μορφή που επέτρεψε στους πελάτες εύκολα και γρήγορα, χωρίς διατυπώσεις, να πάρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη φετινή διοργάνωση της IMEX 2014, η Ελλάδα ως συνεδριακός προορισμός παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον, με αυξημένη επίσκεψη του Ελληνικού περιπτέρου από buyers.